Kebanyakan restoran, peniaga kecil, peniaga food truck, home kitchen, street food dan sebagainya memilih untuk beralih ke era digital. Hal ini bemaksud mereka niagakan produk makanan mereka secara atas talian yang dilihat lebih berkesan berbanding dengan cara tradisional.  Deenamik seru anda untuk sertai Safer Food Merchant yang membantu anda promosikan produk makanan anda secara atas talian.

Pendaftaran adalah percuma jika anda sertai Safer Food Merchant. Caj penolakan yang ditawarkan juga rendah dengan waktu bekerja yang fleksibel. Jika anda tiada kedai sebagai contoh Jome Kitcehn, tiada masalah. Yang penting, anda dapat meluaskan pasaran jaringan anda dan juga jana pendapatan darinya.

Safer Food Merchant sediakan Safer Food Delivery Partner yang akan mengambil dan menghantar pesanan makanan yang dipesan oleh pelanggan anda. Jika anda berminat, lakukan pendaftaran segera . Pendaftaran adalah percuma. Anda hanya perlu klik link di bawah :

BACA JUGA :   Safer Food Merchant Peluang Promosikan Produk Makanan Atas Talian

https://www.safer.my/sign-up-restaurant

Selepas selesai melakukan pendaftaran, anda perlu muat turun secara percuma aplikasi Safer Food di Google Play Store dan App Store. Ia akan memudahkan anda untuk menguruskan akaun kedai anda.

Anda perlu muat naik dokumen yang sesuai dan tugasan anda adalah anda perlu mencatikkan profil kedai anda seperti menambah logo dan menu yang menarik. Pelanggan akan tertarik dengan menu makanan yang nampak menarik dan menyelerakan. Soal promosi anda tidak perlu risau, serahkan kepada pihak Safer Food Merchant. Tugasan anda hanya perlu fokus dalam menyiapkan makanan yang lazat untuk pelanggan anda.

Tonton video di bawah untuk mengetahui cara yang betul untuk uruskan akaun kedai anda:

BACA JUGA :   Peroleh Pendapatan Percuma Berdaftar Sebagai Rakan Penghantar Safer

Jika anda masih belum melengkapkan maklumat yang diperlukan, ianya akan melambatkan proses pengkatifan kedai anda di aplikasi Safer Food. Oleh itu, pihak Safer Food merchant adalah membuka kelas khas untuk mengajarkan cara kepada anda untuk mempercepatkan pengkatifan kedai anda. Kelas dia diadakan pada setiap hari Isnin hingga Jumaat dan hanya terhad kepada 10 vendor pada satu-satu masa. Jika berminat, konfirmasi kehadiran anda di borang di bawah :

https://bit.ly/KelasBersamaSaferFood

Ikuti plaform media sosial Safer untuk ketahui info terkini dari mereka.

 

 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here