Pengguna Safer kalini sangat beruntung sebab banyak sangat promosi yang diberikan kepada pengguna. Bukan setakat banyak perkhidmatan yang ada di Safer, malah promosi juga sentiasa berjalan sepanjang tahun kepada pengguna. Promosi tersebut menawarkan potongan harga sebanyak RM3 dengan menggunakan kod SaferSyok3 pada salah satu perkhidmatan yang di Safer.
Pendapatan pasif boleh dijana dengan hanya kongsikan sahaja referral code kepada orang ramai seperti ahli kleuarga dan juga rakan-rakan. Referral code boleh didapatkan pada bahagian ‘Invite Friends‘. Semakin banyak dan ramai yang menggunakan kod tersebut pada salah satu perkhidmatan di Safer, semakin banyak pendapatan pasif boleh dijana oleh pengguna.
Mana nak dapat aplikasi Safer ni? Muat turun sahaja aplikasi Safer menerusi Google Play Store bagi pengguna Android atau pun melalui Apps Store bagi pengguna Apple. Pembaca juga boleh tekan link di bawah untuk melakukan pendaftaram secara langsung.
User : http://tinyurl.com/y8kzvbeq
Jangan risau, Safer kini sedang memperluaskan legasi sehingga ke seluruh Semenanjung Malaysia. Pengguna tidak ada masalah untuk menggunakan aplikasi Safer di mana-mana.
Safer Ride
Safer Ride ialah perkhidmatan menempah kenderaan untuk menuju ke destinasi yang dituju. Apabila guna Safer Ride, jangan lupa untuk gunakan kod SaferSyok3 untuk mendapatkan potongan RM3. Safer Ride menyediakan empat jenis kenderaan iaitu :
  • SaferGo kereta jenis ekonomi yang mempunyai lima tempat duduk dan dikeluarkan dari tahun 2011 hingga 2020. Contoh kereta seperti kereta Proton Myvi, Proton Saga Edisi Kedua dan lain-lain.
  • Safer Gold  kereta mewah atau mempunyai CC besar. Contoh kereta seperti BMW, Mercedes, Porsche dan lain-lain.
  • SaferGo Xtra ialah kereta MPV yang mempunyai enam tempat duduk didalamnya. Kereta jenis ini sesuai untuk pengguna yang ramai. Contoh kereta seperti Perodua Alza, Proton Exora dan lain-lain.
  • Safer Indulge ialah kereta yang mempunyai enam tempat duduk tetapi dengan saiz yang lebih besar seperti minibus. Kereta ini sesuai untuk mereka yang ingin menuju ke pusat lapangan terbang di seluruh Malaysia.
Safer Food

Safer Food ialah perkhidmatan menempah makanan secara dalam talian. Makanan yang ditempah oleh pengguna akan dihantar panas-panas dari dapur dengan pelbagai juadah yang disediakan kepada pengguna.
Safer Delivery
Safer Delivery ialah perkhidmatan menghantar barangan dan bungkusan dengan menggunakan kereta atau motorsikal. Pengguna tidak akan menghantar barangan mereka tetapi mereka hanya menempah sahaja perkhidmatan penghantaran di Safer dan akan dihantar oleh Safer Delivery Partner dan Driver.
Terdapat dua jenis penghantaran yang disediakan kepada mereka iaitu Single Delivery dan Multi Delivery. Single Delivery ialah penghantaran yang boleh ke satu lokasi sahaja dalam satu-satu masa tetapi boleh dengan kuantiti yang banyak. Manakala Multi Delivery ialah penghantaran yang boleh ke banyak lokasi dalam satu-satu masa.
Banyakkan perkhidmatan yang di Safer? Tidak lupa juga penggunaan kod SaferSyok3 hanya boleh digunakan sekali sahaja pada salah satu perkhidmatan di Safer. Pengguna juga tiak digalakkan untuk berdaftar akaun baru untuk mendapatkan promosi ini.
Sekiranya ingin bertanya mengenai Safer dan maklumat yang selanjutnya, sila layari laman web dan hubungi nombor yang tertera di bawah.
Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup 

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here