Anda berminat untuk menyambung pelajaran ke luar negara? Daulah Educonsult sedia memberikan khidmat nasihat secara percuma.

Apa itu Daulah Educonsult?

Daulah Educonsult adalah syarikat bumiputera yang membuka peluang kepada pelajar untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara. Syarikat ini sudah mempunyai banyak pengalaman dalam membantu pelajar untuk menguruskan proses kemasukan ke universiti di luar negara.

Tidak hanya itu, jika anda mendaftar bersama Daulah Educonsult, anda akan diuruskan sepenuhnya oleh Daulah Educonsult. Khidmat konsultasi akan diberikan secara percuma kepada anda jika anda berminat untuk mengetahui secara lanjut berkenaan program ini.

Negara-negara utama yang sering dicadangkan oleh Daulah Educonsult ialah Rusia, Indonesia, Poland dan Bangladesh. Namun begitu, Daulah Educonsult juga dapat membantu sekiranya anda mempunyai pilihan untuk belajar di negara yang lain.

BACA JUGA :   5 Universiti di Rusia yang Menawarkan Bidang Perubatan

Bidang pengajian yang ditawarkan kepada pelajar ialah :

? Pra-perubatan
? Perubatan
? Gerontologi
? Farmasi
? Pergigian
? Veterinar
? Kejuruteraan
? Kejuruteraan pesawat

Jika anda meminati bidang lain, anda juga boleh mendapatkan khidmat nasihat daripada Daulah Educonsult.

Sedikit maklumat berkenaan program melanjutkan pelajaran ke luar negara ini adalah ianya terbuka kepada pelajar lepasan SPM, Matrikulasi, Asasi, STPM, IGCSE dan lain-lain lepasan yang setaraf.

Kesemua universiti yang akan ditawarkan kepada anda adalah universiti yang sudah mendapat kelulusan daripada jabatan-jabatan di Malaysia. Dengan itu, anda tidak perlu bimbang kerana sijil yang anda akan perolehi boleh digunakan di Malaysia.

Jika anda sememangnya berminat untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara, anda boleh mengisi borang pra-pendaftaran dan kemudian tunggu pihak Daulah Educonsult untuk menghubungi anda.

BACA JUGA :   Sebelum anda ke Turki jom kita lihat tempat makan "best" di sana !

Borang pra-pendaftaran : Borang permohonan online

Sebarang maklumat tambahan boleh anda perolehi di laman web rasmi Daulah Educonsult di https://daulahmedic.com/.

Selain itu, Daulah Educonsult juga membuka pendaftaran bagi kemasukan ke Universiti Al-Azhar menerusi Madrasah Daulah. Maklumat lanjut boleh diperoleh di artikel Deenamik yang lain. Atau anda boleh ke portal rasmi Madrasah Daulah di https://madrasahdaulah.com/.

Sebarang pertanyaan, anda boleh ajukan kepada :

Khidmat pelanggan Daulah Educonsult : 018-9624322
No. pejabat Daulah Educonsult : 03-92851322

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here