Safer adalah sebuah syarikat bumiputera di bawah Daulah Holding Sdn Bhd yang bertapak di Kuala Lumpur. Safer telah mengeluarkan satu aplikasi dalam talian yang mampu untuk memberikan pelbagai perkhidmatan. Antara perkhidmatan yang boleh anda gunakan adalah Safer Delivery.

Apakah itu Safer Delivery?

Safer Delivery adalah satu perkhidmatan penghantaran barangan ke satu lokasi atau lebih. Anda boleh memilih dua jenis kategori penghantaran mengikut kesesuaian kehendak anda. Kategori Safer Delivery yang ditawarkan adalah :

  1. Single Delivery
    Kategori ini boleh anda gunakan jika anda mahu menghantar satu barangan ke satu lokasi yang lain.
    Contoh situasi : Amira yang tinggal di Kepong mempunyai hadiah yang ingin diberikan kepada Cindy yang tinggal di Bandaraya Kuala Lumpur. Amira menggunakan perkhidmatan Safer Delivery kategori Single. Rakan penghantar Safer akan datang ke rumah Amirah untuk mengambil bungkusan hadiah tersebut kemudian pergi ke lokasi di mana Cindy tinggal.
  2. Multiple Delivery
    Kategori ini sesuai digunakan untuk para peniaga yang menjual barangan secara dalam talian. Peniaga boleh menggunakan perkhidmatan ini untuk menghantar barangan ke pelbagai lokasi yang telah ditetapkan.
BACA JUGA :   Jom Daftar Sebagai Vendor Di Safer Food Sekarang!!

Safer telah mencipta satu aplikasi yang boleh memberikan anda pelbagai perkhidmatan hanya di hujung jari. Selain Safer Delivery, terdapat pelbagai lagi perkhidmatan yang boleh anda gunakan seperti Safer Ride, Safer Food dan Safer Concierge.

Safer Ride memberikan perkhidmatan penghantaran penumpang (e-hailing), Safer Food adalah perkhidmatan memesan dan menghantar makanan dan Safer Concierge adalah perkhidmatan menghantar dan membantu penumpang.

Tidak cukup dengan itu, Safer juga tawarkan kepada anda peluang untuk menjana pendapatan pasif dengan cara berkongsikan referral code anda kepada orang ramai yang belum mempunyai akaun Safer. Referral code tersebut boleh dikongsikan ke seberapa ramai yang boleh.

Di samping menggunakan perkhidmatan Safer, anda juga mampu untuk menjana pendapatan pasif dengan menikmati satu peratus daripada jumlah resit yang telah dibayar oleh pengguna yang mendaftar menggunakan referral code anda.  Ayuh daftar dan guna perkhidmatan Safer sekarang!

BACA JUGA :   Pendaftaran Menjadi Rakan Penghantar Dan Rakan Pemandu Safer Masih Dibuka!

Anda boleh melakukan pendaftaran di http://tinyurl.com/y7p2xzjp.

Anda juga boleh memuat turun aplikasi Safer dan log in untuk menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Safer.

Google Play Store : https://bit.ly/saferandroid
Apple App Store : https://bit.ly/saferiphone

Tidak hanya memberikan perkhidmatan, Safer juga memanggil anda yang berada di luar sana untuk menyertai komuniti Safer sebagai rakan penghantar atau rakan pemandu. Sebarang maklumat pantas anda boleh dapatkan di laman sesawang dan di media sosial Safer.

Live Chat Safer : https://www.safer.my/
Facebook : https://www.facebook.com/saferasia/
Instagram : https://www.instagram.com/safer.my/
Twitter : https://twitter.com/SAFERofficial
Youtube : https://bit.ly/safergroup

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here