Pada artikel yang lebih, Deenamik telah memberikan penerangan berkaitan Pelan Akaun Simpanan Eksklusif. Oleh yang demikian, Deenamik ingin membongkarkan lagi apa yang telah ditawarkan oleh pihak Tycoon Group.

Tawaran tersebut adalah anda boleh menjana pendapatan tambahan setelah membuka pelan simpanan eksklusif. Ahli penyimpan secara automatik telah boleh mendaftarkan diri untuk menjalankan bisnes bersama Tycoon Group.

Bisnes ni merupakan bisnes yang menggunakan sistem komisen sebagai dapatan utama. Oleh yang demikian, komisen yang diberikan adalah tinggi iaitu sebanyak 35%.

Bisnes ini adalah bisnes untuk mengajak orang ramai untuk membuka akaun simpanan menerusi pelan simpanan eksklusif. Jika ahli berjaya untuk mengajak ahli penyimpan yang baharu, ahli tersebut bakal menerima 35% daripada nilai simpanan tahunan ahli baharu tersebut.

BACA JUGA :   Pelbagai Manfaat Bakal Diperoleh Jika Anda Buka Akaun Simpanan Menerusi Tycoon Group. 

Namun begitu, terdapat beberapa langkah untuk menjalankan bisnes ini. Rujuk langkah di bawah untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas.

  1. Buka pelan simpanan eksklusif.
  2. Mendaftar sebagai ahli Tycoon Group.
  3. Menjalani ujian PCE (Lulus/Gagal) jika lulus ahli akan bergelar Wealth Advisor (WA).
  4. Log masuk ITC 1,2 atau 10 EPOS.
  5. Bawa 14 ahli baharu atau lebih untuk naik ke peringkat Wealth Manager (WM).
  6. Groom ahli atau team untuk mengajak lebih ramai penyimpan.

Komisen yang diterima juga adalah berbeza mengikut jenis pelan simpanan eksklusif yang telah dipilih oleh ahli baharu. Bagi ahli baharu yang mendaftar dengan Pelan Simpanan Eksklusif 20, ahli WA akan terima 35%. Untuk Pelan Simpanan Eksklusif 10, ahli terima 17.5% dan bagi Pelan Simpanan Eksklusif 5, ahli akan terima 8.75%.

BACA JUGA :   Negeri Selangor Bakal Tanam Ganja Untuk Perubatan?

Kelebihan WM adalah ahli ini akan terima komisen referral sehingga lima lapisan. Komisen tersebut terdiri daripada 35%, 11%, 8%, 7% dan 4%. Tambahan daripada itu, jika ahli baharu juga ingin menjalankan bisnes bersama, ahli WA atau WM akan terima tambahan 7% lagi komisen.

Bagaimana? Berminat untuk jalankan perniagaan dengan cara baharu dan menarik bersama Tycoon Group? Hubungi pihak Tycoon Group sekarang untuk lebih info lanjut atau untuk mendaftarkan diri.

Website : https://tycoongroup.my/
Facebook : Tycoon Group
Instagram : Tycoon Group
Email : tycoon.groupwm@gmail.com
Nombor : 013-2090322 (Tuan Syed)

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here