Cryptocurrency trading merupakan salah satu perdagangan aset digital pada masa kini. Cryptocurrency merupakan sejenis mata wang digital yang diperbuat daripada kod. Ia juga tidak terikat dengan mana-man pihak dan pergerakan dagangannya tidak dapat dipegang oleh sesiapa. Perdagangan ini menggunakan teknologi kriptografi.

Permulaan cryptocurrency adalah pada tahun 2009 dan kini terdapat lebih daripada 1,200 cryptocurrency yang tersedia dalam talian. Ia berbeza dengan mata wang biasa kerana ia membabitkan teknologi blockchain untuk membuat lejar yang diedarkan. Adapun begitu, perdagangan ini juga melibatkan urusan jual beli dan bersandarkan kepada pergerakan turun naik harga.

Sering kali, kita mendengar perkataan Bitcoin. Akan tetapi kita tidak mengetahui apakah Bitcoin ini. Sebenarnya Bitcoin adalah salah satu jenis mata wang kripto yang paling awal dikeluarkan dan sangat terkenal. Para trader boleh membeli Bitcoin melalui pertukaran dan membuat spekulasi berkenaan pergerakan harganya melalui CFD.

BACA JUGA :   Ikuti Beberapa Langkah Mudah Untuk Menjadi Usahawan Kewangan Tycoon Group.

Selain Bitcoin, terdapat beberapa mata wang kripto terkenal yang lain seperti Ethereum, Botcoin Cash, Litecoin dan lain-lain lagi. Meskipun perdagangan mata wang kripto sudah makin meluas, ada juga yang masih berasa takut-takut untuk melakukannya. Dengan itu, Binance Capital Team (BCT) diwujudkan untuk mengajak anda bersama-sama membina pendapatan melaluinya.

BCT merupakan satu kumpulan yang menyasarkan ‘orang baru’ dalam dunia mata wang kripto untuk melakukan perdagangan secara dalam talian ini. Kumpulan ini mempunyai cara yang tersendiri untuk menawarkan pendapatan yang lumayan kepada rakan kumpulannya.

Salah satu cara BCT melakukan trade mata wang kripto adalah dengan menggunakan ‘robot trading’ Robot ini digunakan untuk memudahkan kerja trader dalam menguruskan urusan jual beli semasa cryptocurrency trading. Robot ini akan menjalankan kerja yang selalunya dijalankan oleh trader.

BACA JUGA :   Ketahui Jenis Mata Wang Kripto Selain Daripada Bitcoin.

Robot ini akan bekerja selama 356 hari setahun iaitu selama tempoh sewaan robot yang telah dilakukan. Penggunaan robot ini banyak kelebihannya, antaranya ialah ia tidak mempunyai kesan meskipun pasaran mata wang kripto tidak ditutup. Tambahan daripada itu, robot ini tidak mempunyai emosi yang tidak stabil seperti manusia. Jadinya, urusan dilakukan tanpa ada gangguan emosi.

Ia akan terus bekerja meskipun anda sedang tidur setelah segala tetapan dilakukan. Penggunaan robot ini juga boleh melancarkan pergerakan wang anda dan juga dapat menjana pendapatan pasif kepada penggunanya. Untuk menjana pendapatan berganda daripada robot ini, anda boleh mendapatkan maklumat daripada BCT sendiri dengan menyertai BCT sebagai ahli baharu.

Pihak BCT boleh dihubungi menerusi:

Facebook: Binance Capital Team 
Telegram: https://t.me/joinchat/txWoWBI4emJkNzVl
Youtube: Binance Capital Team

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here