Samsung Electronics menampilkan telefon pintar lipat baru yang turut menyediakan keupayaan rangkaan mudah alih 5G dalam semua peranti utamanya. Ini adalah cubaan kedua Samsung memperkenalkan telofon lipat ini selepas ditangguhkan tahun lalu.

Galaxy Z Flip yang mempunyai permukaan kaca, berbentuk segi empat besar apabila ditutup. Namun kelihatan seperti telefon pintar biasa selepas dibuka.

Ianya mempunyai berat 183 gram dan dikuasakan oleh pemoroses Snapdragon 855 Plus, 8GB RAM dan juga penyimpanan 256GB. Lipatannya akan bertahan  selama 200,00 kali lipatan dan turut menggunakan kaca ultra nipis pada paparan 6.7 inci.

Harganya bermula dengan $1,38O da didatangkan dengan warna ungu, hitam dan emas. Peranti 5G dipertaruhkan untuk meningkatkan permintaan. Beberapa penganalisis menjangkakan telefon pintar lipat ini akan mengusai sebahagian dari jualan Samsung.

BACA JUGA :   Buat Anda Penggemar Samsung Gear Sport, Jam Tangan Ini Boleh Didapat Di Malaysia Mulai 1 Disember

Musuh tradisi, Huawei baru sahaja melancarkan telefon lipatnya sendiri di China manakala Apple belum lagi melancarkan iPhone berkeupayaan 5G.

Berminat Melanjutkan Pengajian Ke Luar Negara

Mendaftar Segera Bersama Daulah Educonsult

Daulah Educonsult merupakan sebuah platform yang membantu para pelajar untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang yang diminati di luar negara tanpa mengambil kira latar belakang pendidikan. Misi utama syarikat adalah merealisasikan impian pelajar untuk berjaya dari segi akademik di peringkat antarabangsa seiring dengan pengalaman menguruskan pelajar di pelbagai negara terutamanya di Mesir. Antara bidang pengajian yang ditawarkan adalah bidang Perubatan, Pergigian dan Farmasi, bidang Pengajian Islam dan lain-lain.

Hubungi talian hotline 0392851322 untuk info pantas atau boleh ke talian

BACA JUGA :   LEPAS TROLL APPLE KINI SAMSUNG TURUT IKUT LANGKAH APPLE

Facebook Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here